Trudno o bardziej kultowy gadżet reklamowy niż kubek z nadrukiem. Produkt ten zyskał swoją popularność dzięki uniwersalności, bowiem odpowiada potrzebom każdej grupy potencjalnych klientów. Konsumenci polubili kubki reklamowe również ze względu na fakt, że charakteryzuje je unikalny design, a przecież każdy lubi mieć swój wyjątkowy, ulubiony kubek na kawę czy herbatę. Jednak czy kubki z logo to niezmiennie dobry wybór dla firm?
Kubek jako płaszczyzna reklamowa
Kubki z logo są popularne, ponieważ każdy lubi je dostawać i każdy lubi z nich korzystać. Niezależnie od tego, czy są to modele ceramiczne, szklane czy metalowe, zawsze będą praktyczne. Kubek jest też stosunkowo dużą płaszczyzną reklamową. Można nanieść na niego logo, ale też nazwę firmy, firmowe hasło czy dowolną grafikę. Z pewnością będą one wyraźne i dobrze widoczne. Zaletą kubków jest również ich różnorodność. Produkty tego typu różnią się nie tylko materiałem wykonania, kształtem, wielkością czy kolorem, ale także przeznaczeniem. Mamy do wyboru między innymi:
- kubki klasyczne,
- kubki z pokrywką,
- kubki termiczne,
- kubki podróżne.
Alternatywnie, można postawić również na butelkę, bidon czy zestaw, na przykład zestaw szklanek do latte. Te produkty również mieszczą się w kategorii kubków z logo, ponieważ pełnią taką samą funkcję.
Czy kubek z logo to nadal dobry pomysł na reklamę?
Można śmiało powiedzieć, że kubki z logo to nie tylko klasyczne, ale i ponadczasowe gadżety reklamowe. Nigdy nie będą one mniej funkcjonalne niż do tej pory i zawsze znajdą swojego amatora. Odpowiednio dobrany i zaprojektowany kubek z nadrukiem ma szansę stać się tym „jedynym” ulubionym kubkiem potencjalnego klienta, dzięki czemu z pewnością pomoże zbudować pozytywne skojarzenia z daną marką. Ten w wersji podróżnej będzie też elementem ruchomej reklamy, gdyż konsument zabierze go ze sobą gdziekolwiek zechce. Inne gadżety z logo dostępne na Gadzety.pl